SERVICE ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

H εταιρία ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA,εκτός των γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ, είναι σε θέση να σας προσφέρει υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης,

Στη ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας.

Τηλεφωνήστε σήμερα στο 2381083088, 2381089388
ή στο manologloumazda@gmail.com

Υπηρεσίες Επισκευής και Συντήρησης Mazda

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

Οδική βοήθεια Mazda


Mazda Europe Service: Είμαστε εδώ για την δίκη σας ασφάλεια και εξυπηρέτηση


Εάν χρειάζεστε βοήθεια με το αυτοκίνητό σας - είτε ξεκινώντας από το σπίτι σας, είτε βρίσκεστε
Γι 'αυτό προσφέρουμε στους ιδιοκτήτες Mazda μια συνολική ευρωπαϊκή βοήθεια την Mazda Europe Service η οποία λειτούργει 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο, σε περισσότερες από 40 ευρωπαϊκές χώρες.
στην εθνική οδό, η ακόμα και σε έναν απομακρυσμένο επαρχιακό δρόμο - θέλουμε να αισθάνεστε ότι είστε ασφαλείς γνωρίζοντας ότι θα είμαστε στο πλευρό σας.

Σε περίπτωση βλάβης η ατυχήματος τηλεφωνήστε πρώτα στην Mazda Europe Service στα παρακάτω τηλεφωνά :

Εντός Ελλάδας: 210 99 88 191
Στο εξωτερικό : 0030 210 99 88 191

Η υπηρεσία Mazda Europe Service παρέχεται δωρεάν μετά την πραγματοποίηση ενός ετήσιου Service (σύμφωνα με τις προδιαγραφές συντήρησης της Mazda) σε έναν από τους επίσημους συνεργάτες της Mazda Austria Ε.Π.Ε

Η διάρκεια της υπηρεσίας είναι δώδεκα (12) μήνες ή 15.000 χλμ. /20.000 χλμ. ( ανάλογα με το μοντέλο και τα διαστήματα προγραμματισμένων Service από τον κατασκευαστή).

Αύτη η παροχή υπηρεσιών μπορεί να ανανεωθεί κάνοντας το επόμενο ετήσιο service σε έναν από τους επίσημους επισκευαστές και αυτό είναι εφικτό για οχήματα έως και το 15ο έτος μετά την ημερομηνία της 1ης κυκλοφορίας τους.

Με την Mazda Europe Service Card μπορείτε να έχετε αξίωση στις παρακάτω παροχές:

  • Ταχεία εξυπηρέτηση στο σημείο που χρειάζεστε βοήθεια
  • Ρυμούλκηση στα επίσημα συνεργεία του δικτύου Mazda
  • Αντικατάσταση οχήματος η διανυκτέρευση εάν βρίσκεστε σε ταξίδι / ανάκτηση οχήματος μέσω της Mazda Europe Service
  • Αποστολή ανταλλακτικών σε περίπτωση που βρίσκεστε σε ένα απομακρυσμένο μέρος στο εξωτερικό
  • Επαναπατρισμός οχήματος σε περίπτωση ατυχήματος
  • Φροντίδα ατυχήματος αναλαμβάνοντας την διεκπεραίωση μέχρι την ολοκληρωτική αποκατάσταση του οχήματος σας
  • Κάλυψη στην Ευρώπη

Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης

Η μέθοδος της Mazda

Παραδοσιακά, τα service του αυτοκινήτου καταγράφονται και «σφραγίζονται» στο βιβλιάριο Αρχείου Συντήρησης. Στη Mazda έχουμε αναπτύξει το σύστημα του Ηλεκτρονικού Αρχείου Συντήρησης –μια ασφαλή κεντρική βάση δεδομένων, όπου βρίσκεται αποθηκευμένο ολόκληρο το ιστορικό συντήρησης του οχήματός σας– και περιλαμβάνει κάθε όχημα που έχει ταξινομηθεί από τον Ιούλιο του 2006. Γιατί το κάνουμε, όμως, αυτό;

Ενίσχυση της αξίας

Το Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης περιλαμβάνει αναλυτικά όλες τις προκαθορισμένες υπηρεσίες συντήρησης (service) και τους ελέγχους που έχουν πραγματοποιηθεί στο όχημά σας. Ένα πλήρως ενημερωμένο αρχείο αυξάνει τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου σας, καθώς ένας υποψήφιος αγοραστής μπορεί εύκολα να ελέγξει το αξιόπιστο και ακριβές ιστορικό συντήρησης.

Το Πνεύμα της Mazda

Αψηφώντας τη συμβατικότητα σε κάθε μας βήμα.


Είμαστε μια διαφορετική εταιρία αυτοκινήτων. Αυτό οφείλεται στις πολλές προκλήσεις που έχουμε αντιμετωπίσει στο παρελθόν. Οφείλεται, όμως, και στον μοναδικό τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι που εργάζονται στη Mazda βλέπουν τον κόσμο. Εκεί όπου άλλοι βλέπουν τον συμβατικό τρόπο σκέψης ως «δρόμο» που πρέπει να ακολουθείται, εμείς θεωρούμε ότι είναι «δρόμος» που πρέπει να αμφισβητείται, ώστε να οδηγούμαστε σε καλύτερα αποτελέσματα. Αυτός ο τρόπος σκέψης έχει αποδειχθεί γόνιμος και αποτελεσματικός, καθώς μας έχει οδηγήσει σε σημαντικές μηχανολογικές καινοτoμίες, τις οποίες μπορείτε να βιώσετε σε κάθε Mazda που κατασκευάζουμε. Είμαστε περήφανοι για αυτό –και δεν θα το κάναμε ποτέ διαφορετικά

Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Τι κινητήρα θα φορά το νέο Mazda CX-3


Τι κινητήρα θα φορά το νέο Mazda CX-3
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2014, η Mazda επικοινώνησε τον κινητήρα turbo diesel SkyActiv-D 1.5. Τίποτα περισσότερο από έναν μειωμένο SkyActiv-D 2.2, όμως τώρα ο τετρακύλινδρος των 1.5 λίτρων προετοιμάζεται να δώσει ζωή ο ίδιος σε ένα ακόμη σύνολο, καθώς η Mazda προετοιμάζει το SkyActiv-D 1.8 για το ανανεωμένο CX-3.
Αναφέρεται εν συντομία σε αυτό που η εταιρία διέρρευσε με τίτλο “Το νέο Mazda CX-3 του 2018 λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία”. Ο τετρακύλινδρος turbodiesel υπόσχεται “αυξημένη απόκριση όσο και βελτιωμένη απόδοση στις εκπομπές ρύπων. Η Mazda πάντως επιβεβαίωσε την προσπάθεια γύρω από την εξέλιξη του SkyActiv-D 1.8. Τα πρότυπα εκπομπών Euro 6d-TEMP και οι πραγματικές δοκιμές κίνησης (RDE) είναι οι λόγοι για τους οποίους έπρεπε να δώσει τα φώτα του ο «μικρός» 1.5. Παρόλο που η αυτοκινητοβιομηχανία δεν εμπίπτει σε συγκεκριμένες προδιαγραφές, ο 1.8 λέγεται ότι βελτιώνει την απόδοση “σε καθημερινές καταστάσεις οδήγησης”. Το μοντέλο του 2018 επωφελείται επίσης από την αναθεωρημένη ανάρτηση και τα νέα ελαστικά, έτσι είναι πιο ήσυχο αλλά και πιο άνετο. Τα εμπρός καθίσματα είναι επίσης λίγο πιο άνετα.
Το τελευταίο CX-3 διαθέτει επίσης μια ενημερωμένη έκδοση του Advanced SCBS (Smart City Brake Support). Το σύστημα μπορεί τώρα να ανιχνεύσει πεζούς τη νύχτα και αν ο οδηγός δεν αντιδράσει στις ακουστικές και οπτικές προειδοποιήσεις, το αυτοκίνητο θα φρενάρει για να μετριάσει ή να αποφύγει μια πιθανή σύγκρουση. Ένας αυτορυθμιζόμενος εσωτερικός καθρέφτης, το σύστημα MRCC (Mazda Radar Cruise Control) και η λειτουργία Stop & Go ολοκληρώνουν τη λίστα τεχνολογικού εξοπλισμού.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Κυριακή 6 Μαΐου 2018

Υποχρεωτικό το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης e-call σε όλα τα νέα αυτοκίνητα

Με τον τρόπο αυτό ολοκληρώθηκε μια διαδικασία επιβολής της υποχρεωτικής παρουσίας του σε όλα τα νέα μοντέλα, που ξεκίνησε το 2013, ενώ το 2015 είχε ψηφιστεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Πολλοί κατασκευαστές, όπως π.χ. η Opel με τον OnStar, παρέχουν εδώ και καιρό σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης, αλλά πλέον και με απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης το e-call, όπως είναι ο δόκιμος αγγλικός όρος, γίνεται υποχρεωτικό από την 31η Μαρτίου για όλα τα καινούργια αυτοκίνητα.
Ο λόγος που το e-call είναι σημαντικό είναι γιατί με την άμεση ειδοποίηση των υπηρεσιών διάσωσης η λεγόμενη «χρυσή ώρα», τα πρώτα 60 λεπτά που ακολουθούν από ένα συμβάν, αξιοποιείται καλύτερα και πιο αποτελεσματικά. Με αποτέλεσμα να σώζονται περισσότερες ζωές και να μετριάζονται οι συνέπειες των ατυχημάτων.
Σε περίπτωση ατυχήματος το e-call καλεί αυτόματα το 112, τον πανευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης και έτσι ειδοποιούνται άμεσα EKAB, πυροσβεστική και τροχαία. Η κληση του 112 γίνεται όπως είπαμε αυτόματα, ακόμα και αν ο οδηγός είναι αναίσθητος ή ανήμπορος, ενώ μπορεί να ενεργοποιηθεί και χειροκίνητα με το πάτημα ενός μπουτόν, που συνήθως βρίσκεται στον ουρανό του αυτοκινήτου. Η χειροκίνητη κλήση είναι ιδιαίτερα σημαντική προκειμένου να ειδοποιηθούν οι αρμόδιες για αρχές για κάποιο συμβάν στο οποίο δεν μετέχει το όχημα που καλεί.
Η κλήση δίνει στους αρμόδιους την ακριβή θέση του αυτοκινήτου, τη χρονική στιγμή που συνέβη το συμβάν και την κατεύθυνσης κίνησης του αυτοκινήτου. Το τελευταίο είναι σημαντικό στις εθνικές οδούς, προκειμένου να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος.
Την υποχρεωτική υιοθέτηση του e-call χαιρέτησε η ACEA, η ένωση των ευρωπαίων κατασκευαστών, η οποία πιέζει και για την υποχρεωτική χρήση των συστημάτων αυτόματης πέδησης, που σήμερα υπάρχουν στον εξοπλισμό μόλις του 30% των καινούργιων αυτοκινήτων
πηγη: caroto

Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

7 ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ RX8



Πολλές περιπτώσεις έχουν καταστρέψει τα μοτέρ τους από κακή επιλογή λαδιού ή πλημμελή συντήρηση.
1.Η αλλαγή των λαδιών πρέπει να γίνετε ανά 5000 χιλιόμετρα.
Απαγορεύονται τα συνθετικά εκτός αν είναι ειδικά για περιστροφικούς κινητήρες όπως, για παράδειγμα, τα DEXELIA original MAZDA ,
2. Το RX-8 δεν πρέπει να το σβήνεις πριν ζεσταθεί καλά ο κινητήρας.
Αν το σβήσεις κρύο, το περισσευούμενο καύσιμο ''κάθεται'' μαζί με το λάδι στο θάλαμο του κινητήρα  προκαλώντας βραχυκύκλωμα στα μπουζί  .
3. Να κοιτάζεις αν παίρνει εύκολα ''μπροστά''.
Αν ζορίζεται τότε ενδεχομένως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
4. Στη βόλτα προσπάθησε να ελέγξεις τη γραμμική λειτουργία του κινητήρα.
Αν παρατηρήσεις αρρυθμίες ή σπασμωδικά «κοψίματα» πρέπει να πας για έλεγχο
5. Ο Wankel θέλει καλή προθέρμανση.
6. Σβήνεις πάντα με ξερογκαζιά
7. H σωστή συντήρηση περιλαμβάνει τη  μίξη με βενζινολαδο ,
ιδανική αναλογία να είναι 100ml ανά 100 λίτρα  βενζίνης

Σημεία που πάσχουν είναι: οι πολλαπλασιαστές, τα μπουζί, τα μπουζο καλώδια, η αντλία  βενζίνης, οι καταλύτες , η μίζα και η αντικατάστασή τους είναι απαραίτητη, η φίσα του τιμονιού γιατί συχνά οξειδώνεται με το χρόνο.
Η μέση κατανάλωση με βενζίνη αγγίζει τα 15 lt/100 km =0,21€ το χιλιόμετρο
Η μέση κατανάλωση με υγραέριο αγγίζει τα 15 lt/100 km =0,10€ το χιλιόμετρο +0.03 βενζίνη = 0,13€

ΠΗΓΗ: ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 2315 525 688

Σάββατο 21 Απριλίου 2018

Mazda: Οι κινητήρες diesel έχουν μέλλον ακόμα

Αυτή την φορά ο Πρόεδρος και CEO της Mazda Ευρώπης, ο Jeff Guyton, ανέφερε μεταξύ άλλων την αναγκαιότητα της πετρελαιοκίνησης και πόσο σημαντική είναι αυτή για τους κατασκευαστές και ειδικά όσους διαθέτουν SUV. «Αν αναγκαστούν οι πελάτες να αποκτήσουν αυτοκίνητα με χαμηλότερο CO2, αυτό δεν θα λειτουργήσει θετικά. Όσοι θέλουν ένα SUV και καλή κατανάλωση καυσίμου θα πάρουν diesel. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που θα συνεχιστεί η εξέλιξη αυτών των κινητήρων. Μπορούμε να κάνουμε τους diesel πολύ καθαρούς, δυνατούς και οικονομικούς. Νομίζουμε πως είναι καλύτερη λύση από μία πιο ακριβότερη π.χ. υβριδική διάταξη» είπε μεταξύ άλλων ο Guyton σε συνέντευξή του στην ολλανδική ιστοσελίδα AutoRai.
  

Πηγή: https://www.parapolitika.gr

Τρίτη 3 Απριλίου 2018

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του νέου Mazda 3

Σε φωτογραφίες που διέρρευσαν, φαίνεται ο εντυπωσιακός ψηφιακός πίνακας οργάνων του νέου Mazda 3 που θα κάνει ντεμπούτο το 2019. Μάλιστα, από ότι φαίνεται από τις πρώτες αυτές εικόνες, ο οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τη διάταξη των οργάνων και τη γενικότερη εικόνα που θα έχει πίσω από το τιμόνι του νέου μοντέλου.
Η επόμενη γενιά του Mazda 3 αναμένεται να κάνει την πρώτη επίσημη εμφάνισή της το 2019. Ήδη όμως, σε site από την Κίνα, έχουν κάνει την εμφάνισή τους κάποιες εικόνες που έχουν «διαρρεύσει» και αφορούν το νέο μοντέλο. Σε αυτές που βλέπουμε εδώ, έχουμε μια αρκετά ξεκάθαρη εικόνα για το πώς θα είναι ο πίνακας οργάνων του νέου μοντέλου.
Η διαμόρφωσή του θα είναι προφανώς στο χέρι και στη διάθεση του οδηγού, ο οποίος θα μπορεί να επιλέξει κάποια από τις διαθέσιμες του μοντέλου. Η γραμματοσειρά και το γενικότερο set up του πίνακα των οργάνων, δείχνουν αρκετά sport διάθεση για το μοντέλο- και μας «ανοίγουν την όρεξη» για αναμονή κάποιας γρήγορης έκδοσης. Το μοντέλο που αναμένεται τον επόμενο χρόνο να βρεθεί στις διεθνείς αγορές, προβλέπεται να έχει και τετρακίνητη έκδοση για αυτήν των ΗΠΑ.
Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ

ΝΕΑ Ειδική έκδοση Sport Black για το Mazda 2

Μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής 500 μόλις μονάδων παρουσίασε η Mazda για ενισχύσει το προφίλ του supermini της στην αγορά της Μ.Βρετανίας.
Η έκδοση Sport Black δημιουργήθηκε για να δώσει μια επιπλέον ώθηση στη δυναμική της γκάμας του Mazda 2, αλλά και να εισάγει κάποιες μικρές αναβαθμίσεις που θα υιοθετηθούν και από τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς.
Οι βασικότερες από αυτές αφορούν τις νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα κύλισης καθώς και η αλλαγή στη χαρτογράφηση της υποβοήθησης του τιμονιού για καλύτερη αίσθηση. Επιπλέον όλα τα μοντέλα θα έχουν στο βασικό εξοπλισμό τους τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, City Brake Support και Lane Departure Warning System.
Η έκδοση Sport Black θα έχει ως χαρακτηριστικό της τις μαύρες λεπτομέρειες στους καθρέπτες, στο σπόιλερ της οροφής και στις πλαϊνές ποδιές ενώ θα έχει σκούρα φιμέ τζάμια και ζάντες 16’’.
Θα κινείται αποκλειστικά από τον SkyActiv-G κινητήρα των 1.5 λίτρων στην μεσαία έκδοση απόδοσης των 90 ίππους και με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ή αυτόματο έξι σχέσεων.,
Του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΠΙΔΗ

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Η μεγάλη επιστροφή του Wankel

Η μέρα αυτή έρχεται τελικά, η Mazda, με τη φωνή του Αντιπροέδρου της στην Ευρώπη, Martijn ten Brink, επιβεβαίωσε ότι ο θρυλικός περιστροφικός κινητήρας επιστρέφει. Μιλώντας στο ZerAuto.nl, ο Brink αποκάλυψε μια σειρά από πολύ ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.
Σύμφωνα με το νέο σχέδιο Zoom-Zoom 2030, η Mazda θα κατασκευάσει ένα καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το επόμενο έτος. Καμία άλλη λεπτομέρεια δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή, αλλά ο Brink έχει επιβεβαιώσει ότι η EV τεχνολογία θα είναι προαιρετικά διαθέσιμη με ένα σύνολο μεγάλης αυτονομίας Wankel. Παρά το γεγονός ότι “δεν είναι πραγματικά απαραίτητο, επειδή ο μέσος αγοραστής ταξιδεύει κατά μέσο όρο 60 km ημερησίως από το σπίτι στην εργασία και πάλι πίσω“, ο κύριος στόχος του περιστροφικού κινητήρα θα είναι να “αφαιρέσει τις ανησυχίες των πελατών“.
Η εν λόγω μονάδα θα είναι ένας κινητήρας με μονό δίσκο και δεν θα χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή. Θα ενεργεί αυστηρά ως γεννήτρια και θα τοποθετηθεί χαμηλά στην κατασκευή για να διατηρήσει το χαμηλό κέντρο βάρους. Όντας “τόσο μεγάλος όσο ένα κουτί παπουτσιών”, θα παρέχει λειτουργία χωρίς κραδασμούς και ο οδηγός δεν θα τον παρατηρήσει καν κατά την εκκίνηση. Ωστόσο, παρά τη μεγάλη ώθηση προς την ηλεκτροκίνηση, η Mazda εξακολουθεί να πιστεύει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει δυναμική. “Στα μάτια της Mazda, ο κινητήρας καυσίμων απέχει πολύ από το να διαγραφεί“, εξηγεί ο Brink. “Ακόμη και σε 15 με 25 χρόνια, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα παραμείνει μια σημαντική μονάδα για τα αυτοκίνητα, καθώς τα υβριδικά συστήματα plug-in θα τον χρησιμοποιούν“.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να ενισχύσει τη θερμική απόδοση των κινητήρων καύσης της σε περίπου 56%, η οποία θα ισοσκελίσει τα μελλοντικά μοντέλα Mazda με τα σύγχρονα EV σε επίπεδο εκπομπών ρύπων. Η τεχνολογία Skyactiv-X, θα χαρακτηρίσει τον πρώτο κινητήρα βενζίνης με προηγμένη ανάφλεξη-συμπίεση και θα τον δούμε σε λίγα χρόνια.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Mazda Vision Coupe: Το καλύτερο πρωτότυπο της χρονιάς

Το βραβείο για το καλύτερο πρωτότυπο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, πήρε η Mazda για το εντυπωσιακό Vision Coupe. Το δυναμικό sport sedan που είχε κερδίσει και τη διάκριση του ομορφότερου πρωτοτύπου στο Παρίσι, στις αρχές του χρόνου, έκλεψε τις εντυπώσεις των 18 εκλεκτόρων του θεσμού. 
Η πρώτη εμφάνιση του ιδιαίτερα κομψού και δυναμικού sedan πρωτοτύπου της Mazda, πραγματοποιήθηκε το 2017 και αποτελεί την εξέλιξη του RX-Vision Concept του 2015. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, το πρωτότυπο έχει πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία που θέλει να έχει σε ολόκληρη τη γκάμα της η Mazda από το 2019 και μετά.
Το βραβείο που έλαβε το πρωτότυπο, είναι προϊόν ψηφοφορίας μεταξύ 18 εκλεκτόρων που εργάζονται σε αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και περιφερειακές εταιρείας που ασχολούνται με τη σχεδίαση. Αυτή ήταν η 11η χρονιά που γίνεται η ψηφοφορία στο πλαίσιο του Car Design Night- μιας εκδήλωσης που γίνεται κάθε χρόνο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ

ΝΕΑΒενζινοκινητήρας με εκπομπές ρύπων ηλεκτρικού από τη Mazda! Βενζινοκινητήρας με εκπομπές ρύπων ηλεκτρικού από τη Mazda!

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εξέλιξης για τα μηχανικά σύνολα της σειράς Skyactiv, η Mazda εξελίσσει τον κινητήρα που θα έχει πολύ περιορισμένες απώλειες κατά την παραγωγή ισχύος. Ο στόχος της Mazda είναι να φτάσει στη βελτίωση της απόδοσης κατά 27%, με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών διοξειδίου κατά 25%, γεγονός που θα φέρει τον βενζινοκινητήρα «απέναντι» στους ηλεκτρικούς σε ότι έχει να κάνει με τις εκπομπές ρύπων.
Η αρχή για την κατασκευή του Skyactiv-3 είναι ο περιορισμός των απωλειών από την καύση και η παράπλευρη απώλεια της ενέργειας με τη μορφή θερμότητας. Στην αναζήτηση τρόπων που θα οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, ο Mitsuo Hitomi ως επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης των κινητήρων της Mazda, εστιάζει στον περιορισμό της παραγωγής θερμότητας αλλά και στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 25%.
Αυτό σύμφωνα με τα λεγόμενά του, θα φέρει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης της Mazda σε ανάλογο επίπεδο με του ηλεκτροκινητήρες, σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων τους. Παράλληλα, σημαντικός θα είναι και ο περιορισμός της κατανάλωσης καυσίμου, ενώ συνολικά η τεχνολογική ανάπτυξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης προς αυτή την κατεύθυνση, θα τους δώσει παράταση ζωής σε ένα μέλλον που προδιαγράφεται ιδιαίτερα «πράσινο».
Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Ανάκληση 11.000 αυτοκινήτων Mazda2 (DE), Mazda3 (BL) και Mazda6 (GH) για έλεγχο στον σύνδεσμο ανύψωσης καθίσματος οδηγού.

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda2 (DE), Mazda3 (BL) και Mazda6 (GH).
Η ανάκληση αφορά σε περίπου 11.000 οχήματα στην ελληνική αγορά, με εύρος αριθμών πλαισίου:
Mazda2 (DE): JMZ DE**** ** 100018 – 404008 και JM7 DE**** ** 100016 – 152791
Mazda3 (BL): JMZ BL**** ** 100118 – 239889 και JM7 BL**** ** 100596 – 160557
Mazda6 (GH): JMZ GH**** ** 100113 – 437969 και JM7 GH**** ** 113633 – 201007
Στο κάθισμα οδηγού σε ορισμένα οχήματα, ο σύνδεσμος ανύψωσης καθίσματος μπορεί να σπάσει λόγω της ανεπαρκούς αντοχής του συνδέσμου ανύψωσης ή μπορεί να διαχωριστούν τα παξιμάδια ώθησης του συνδετήρα ανύψωσης. Αν το όχημα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε αυτή την κατάσταση, το κάθισμα μπορεί να παρουσιάσει μη φυσιολογικό θόρυβο ή κροτάλισμα. Στη χειρότερη περίπτωση, ο σύνδεσμος ανύψωσης μπορεί να σπάσει ή να αποσπαστεί από το πλαίσιο καθίσματος, προκαλώντας κλίση του καθίσματος με αποτέλεσμα ο οδηγός να μην είναι σε θέση να διατηρήσει μια κατάλληλη θέση οδήγησης αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Στα επηρεαζόμενα οχήματα θα επιθεωρηθούν οι εμπρόσθιοι σύνδεσμοι ανύψωσης για τυχόν ρωγμές ή ζημιές. Εάν δεν υπάρχουν ρωγμές ή ζημιές στις ζεύξεις ανυψωτικών, θα τοποθετηθούν βραχίονες οπλισμούστους συνδέσμους ανυψωτήρα και τα παξιμάδια των ζευκτών ανυψωτικού καθίσματος θα αυξηθούν σε δύο ανά σύνδεσμο ανυψωτήρα. Εάν υπάρχει ρωγμή ή ζημιά στο σύνδεσμο ανυψωτήρα, η μονάδα ρύθμισης του καθίσματος θα αντικατασταθεί με μια τροποποιημένη.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την Mazda ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ  τηλεφωνικά 2315 525688 ή 2381083088 ή με το ∆ίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com


.
[Πηγή: Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας]

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Ανακαλείται το Mazda RX-8 στην Ελλάδα

Στην ανάκληση του μοντέλου RX-8 προχωρά η Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας.
Όπως αναφέρει η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, η ανάκληση αφορά σε 1.219 οχήματα που κατασκευάστηκαν από τις 28 Ιουλίου 2003 έως τις 8 Φεβρουαρίου 2008. Οι δακτύλιοι στεγανοποίησης της αντλίας καυσίμου των επηρεαζόμενων οχημάτων, οι οποίοι βρίσκονται στην επάνω επιφάνεια της δεξαμενής του καυσίμου, ενδέχεται να αλλοιωθούν µε θερμότητα από τον κινητήρα και τους σωλήνες εξαγωγής λόγω ανεπαρκούς απόδοσης θερμομόνωσης. Η συνεχής χρήση του οχήματος μπορεί να επιτρέψει την πρόοδο της φθοράς, με αποτέλεσμα τη ρωγμή των δακτυλίων της αντλίας καυσίμου και την επακόλουθη διαρροή καυσίμου, η οποία μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο πυρκαγιάς.

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

ΑΝΑΚΛΗΣΗ MAZDA CX 7

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda CX-7 και CX-9.

Η ανάκληση αφορά σε 1.878 οχήματα στην ελληνική αγορά, με εύρος αριθμών πλαισίου και ημερομηνίες παραγωγής ως ακολούθως:



JMZ ER**** ** 100107 – 251684, από 8 Μαΐου 2007 έως 7 Αυγούστου 2012


JMZ TB**** ** 100780 – 400924, από 28 Ιουλίου 2008 έως 6 Ιανουαρίου 2014


JM7 TB**** ** 104264 – 207418, από 1 Φεβρουαρίου 2008 έως 21 Απριλίου 2010.


Σε ορισμένα οχήματα CX-7 και CX-9, είναι πιθανό το νερό να μπορεί να εισέλθει στο πρόσθιο τμήμα σφαιρικής άρθρωσης του μπροστινού βραχίονα ανάρτησης κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Η οδήγηση σε αλατισμένους δρόμους κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου μπορεί να οδηγήσει στην εισροή αλμυρού νερού στην σφαιρική άρθρωση, προκαλώντας διάβρωση, η οποία μπορεί να προκαλέσει χαλάρωση του σφαιρικού συνδέσμου στο εξάρτημα. Ως αποτέλεσμα της χαλαρότητας, μπορεί να εμφανιστεί ένας θόρυβος σαν κουδούνισμα στο σφαιρικό σύνδεσμο του κατώτερου βραχίονα ελέγχου. Μετά από εκτεταμένη λειτουργία σε τέτοιες συνθήκες, στη χειρότερη περίπτωση, ο σφαιροειδής σύνδεσμος και ο κάτω βραχίονας ελέγχου μπορεί να διαχωριστούν, προκαλώντας απώλεια του ελέγχου διεύθυνσης και αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης.


Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα.


Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση των αριστερών και δεξιών μπροστινών κάτω βραχιόνων ελέγχου του οχήματος, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

ΤΗΛ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΏΝ  2315525688  2381083088  6977586915