SERVICE ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η MAZDA ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ είναι ο επίσημος εξουσιοδοτημένος επισκευαστής Mazda για τους Νομούς Πέλλας, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Ημαθίας, Πιερίας, Φλώρινας .

H εταιρία ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA,εκτός των γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ, είναι σε θέση να σας προσφέρει υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης, καθώς και όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα ΚΤΕΟ (π.χ. Βεβαίωση Ελκτικής Ικανότητας Οχήματος, Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης, άρση παρακράτησης κυριότητας κ.λπ.).
Αναλαμβάνουμε να παραλάβουμε και σας το παραδώσουμε έτοιμο για ότι και αν χρειαστεί το δικό σας MAZDA σε όλη την πόλη της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2315 525688

Στη ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας.

Τηλεφωνήστε σήμερα στο 2315 525 688 ή 2381083088, 2381089388
ή στο manologloumazda@gmail.com

Τρίτη, 20 Μαρτίου 2018

Η μεγάλη επιστροφή του Wankel

Η μέρα αυτή έρχεται τελικά, η Mazda, με τη φωνή του Αντιπροέδρου της στην Ευρώπη, Martijn ten Brink, επιβεβαίωσε ότι ο θρυλικός περιστροφικός κινητήρας επιστρέφει. Μιλώντας στο ZerAuto.nl, ο Brink αποκάλυψε μια σειρά από πολύ ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.
Σύμφωνα με το νέο σχέδιο Zoom-Zoom 2030, η Mazda θα κατασκευάσει ένα καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το επόμενο έτος. Καμία άλλη λεπτομέρεια δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή, αλλά ο Brink έχει επιβεβαιώσει ότι η EV τεχνολογία θα είναι προαιρετικά διαθέσιμη με ένα σύνολο μεγάλης αυτονομίας Wankel. Παρά το γεγονός ότι “δεν είναι πραγματικά απαραίτητο, επειδή ο μέσος αγοραστής ταξιδεύει κατά μέσο όρο 60 km ημερησίως από το σπίτι στην εργασία και πάλι πίσω“, ο κύριος στόχος του περιστροφικού κινητήρα θα είναι να “αφαιρέσει τις ανησυχίες των πελατών“.
Η εν λόγω μονάδα θα είναι ένας κινητήρας με μονό δίσκο και δεν θα χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή. Θα ενεργεί αυστηρά ως γεννήτρια και θα τοποθετηθεί χαμηλά στην κατασκευή για να διατηρήσει το χαμηλό κέντρο βάρους. Όντας “τόσο μεγάλος όσο ένα κουτί παπουτσιών”, θα παρέχει λειτουργία χωρίς κραδασμούς και ο οδηγός δεν θα τον παρατηρήσει καν κατά την εκκίνηση. Ωστόσο, παρά τη μεγάλη ώθηση προς την ηλεκτροκίνηση, η Mazda εξακολουθεί να πιστεύει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει δυναμική. “Στα μάτια της Mazda, ο κινητήρας καυσίμων απέχει πολύ από το να διαγραφεί“, εξηγεί ο Brink. “Ακόμη και σε 15 με 25 χρόνια, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα παραμείνει μια σημαντική μονάδα για τα αυτοκίνητα, καθώς τα υβριδικά συστήματα plug-in θα τον χρησιμοποιούν“.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να ενισχύσει τη θερμική απόδοση των κινητήρων καύσης της σε περίπου 56%, η οποία θα ισοσκελίσει τα μελλοντικά μοντέλα Mazda με τα σύγχρονα EV σε επίπεδο εκπομπών ρύπων. Η τεχνολογία Skyactiv-X, θα χαρακτηρίσει τον πρώτο κινητήρα βενζίνης με προηγμένη ανάφλεξη-συμπίεση και θα τον δούμε σε λίγα χρόνια.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Δημοσίευση σχολίου