SERVICE ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

H εταιρία ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA,εκτός των γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ, είναι σε θέση να σας προσφέρει υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης,

Στη ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας.

Τηλεφωνήστε σήμερα στο 2381083088, 2381089388
ή στο manologloumazda@gmail.com

Υπηρεσίες Επισκευής και Συντήρησης Mazda

Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Mazda Vision Coupe: Το καλύτερο πρωτότυπο της χρονιάς

Το βραβείο για το καλύτερο πρωτότυπο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, πήρε η Mazda για το εντυπωσιακό Vision Coupe. Το δυναμικό sport sedan που είχε κερδίσει και τη διάκριση του ομορφότερου πρωτοτύπου στο Παρίσι, στις αρχές του χρόνου, έκλεψε τις εντυπώσεις των 18 εκλεκτόρων του θεσμού. 
Η πρώτη εμφάνιση του ιδιαίτερα κομψού και δυναμικού sedan πρωτοτύπου της Mazda, πραγματοποιήθηκε το 2017 και αποτελεί την εξέλιξη του RX-Vision Concept του 2015. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, το πρωτότυπο έχει πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία που θέλει να έχει σε ολόκληρη τη γκάμα της η Mazda από το 2019 και μετά.
Το βραβείο που έλαβε το πρωτότυπο, είναι προϊόν ψηφοφορίας μεταξύ 18 εκλεκτόρων που εργάζονται σε αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και περιφερειακές εταιρείας που ασχολούνται με τη σχεδίαση. Αυτή ήταν η 11η χρονιά που γίνεται η ψηφοφορία στο πλαίσιο του Car Design Night- μιας εκδήλωσης που γίνεται κάθε χρόνο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ

ΝΕΑΒενζινοκινητήρας με εκπομπές ρύπων ηλεκτρικού από τη Mazda! Βενζινοκινητήρας με εκπομπές ρύπων ηλεκτρικού από τη Mazda!

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εξέλιξης για τα μηχανικά σύνολα της σειράς Skyactiv, η Mazda εξελίσσει τον κινητήρα που θα έχει πολύ περιορισμένες απώλειες κατά την παραγωγή ισχύος. Ο στόχος της Mazda είναι να φτάσει στη βελτίωση της απόδοσης κατά 27%, με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών διοξειδίου κατά 25%, γεγονός που θα φέρει τον βενζινοκινητήρα «απέναντι» στους ηλεκτρικούς σε ότι έχει να κάνει με τις εκπομπές ρύπων.
Η αρχή για την κατασκευή του Skyactiv-3 είναι ο περιορισμός των απωλειών από την καύση και η παράπλευρη απώλεια της ενέργειας με τη μορφή θερμότητας. Στην αναζήτηση τρόπων που θα οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, ο Mitsuo Hitomi ως επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης των κινητήρων της Mazda, εστιάζει στον περιορισμό της παραγωγής θερμότητας αλλά και στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 25%.
Αυτό σύμφωνα με τα λεγόμενά του, θα φέρει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης της Mazda σε ανάλογο επίπεδο με του ηλεκτροκινητήρες, σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων τους. Παράλληλα, σημαντικός θα είναι και ο περιορισμός της κατανάλωσης καυσίμου, ενώ συνολικά η τεχνολογική ανάπτυξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης προς αυτή την κατεύθυνση, θα τους δώσει παράταση ζωής σε ένα μέλλον που προδιαγράφεται ιδιαίτερα «πράσινο».
Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Ανάκληση 11.000 αυτοκινήτων Mazda2 (DE), Mazda3 (BL) και Mazda6 (GH) για έλεγχο στον σύνδεσμο ανύψωσης καθίσματος οδηγού.

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda2 (DE), Mazda3 (BL) και Mazda6 (GH).
Η ανάκληση αφορά σε περίπου 11.000 οχήματα στην ελληνική αγορά, με εύρος αριθμών πλαισίου:
Mazda2 (DE): JMZ DE**** ** 100018 – 404008 και JM7 DE**** ** 100016 – 152791
Mazda3 (BL): JMZ BL**** ** 100118 – 239889 και JM7 BL**** ** 100596 – 160557
Mazda6 (GH): JMZ GH**** ** 100113 – 437969 και JM7 GH**** ** 113633 – 201007
Στο κάθισμα οδηγού σε ορισμένα οχήματα, ο σύνδεσμος ανύψωσης καθίσματος μπορεί να σπάσει λόγω της ανεπαρκούς αντοχής του συνδέσμου ανύψωσης ή μπορεί να διαχωριστούν τα παξιμάδια ώθησης του συνδετήρα ανύψωσης. Αν το όχημα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε αυτή την κατάσταση, το κάθισμα μπορεί να παρουσιάσει μη φυσιολογικό θόρυβο ή κροτάλισμα. Στη χειρότερη περίπτωση, ο σύνδεσμος ανύψωσης μπορεί να σπάσει ή να αποσπαστεί από το πλαίσιο καθίσματος, προκαλώντας κλίση του καθίσματος με αποτέλεσμα ο οδηγός να μην είναι σε θέση να διατηρήσει μια κατάλληλη θέση οδήγησης αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Στα επηρεαζόμενα οχήματα θα επιθεωρηθούν οι εμπρόσθιοι σύνδεσμοι ανύψωσης για τυχόν ρωγμές ή ζημιές. Εάν δεν υπάρχουν ρωγμές ή ζημιές στις ζεύξεις ανυψωτικών, θα τοποθετηθούν βραχίονες οπλισμούστους συνδέσμους ανυψωτήρα και τα παξιμάδια των ζευκτών ανυψωτικού καθίσματος θα αυξηθούν σε δύο ανά σύνδεσμο ανυψωτήρα. Εάν υπάρχει ρωγμή ή ζημιά στο σύνδεσμο ανυψωτήρα, η μονάδα ρύθμισης του καθίσματος θα αντικατασταθεί με μια τροποποιημένη.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την Mazda ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ  τηλεφωνικά 2315 525688 ή 2381083088 ή με το ∆ίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com


.
[Πηγή: Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας]

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Ανακαλείται το Mazda RX-8 στην Ελλάδα

Στην ανάκληση του μοντέλου RX-8 προχωρά η Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας.
Όπως αναφέρει η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, η ανάκληση αφορά σε 1.219 οχήματα που κατασκευάστηκαν από τις 28 Ιουλίου 2003 έως τις 8 Φεβρουαρίου 2008. Οι δακτύλιοι στεγανοποίησης της αντλίας καυσίμου των επηρεαζόμενων οχημάτων, οι οποίοι βρίσκονται στην επάνω επιφάνεια της δεξαμενής του καυσίμου, ενδέχεται να αλλοιωθούν µε θερμότητα από τον κινητήρα και τους σωλήνες εξαγωγής λόγω ανεπαρκούς απόδοσης θερμομόνωσης. Η συνεχής χρήση του οχήματος μπορεί να επιτρέψει την πρόοδο της φθοράς, με αποτέλεσμα τη ρωγμή των δακτυλίων της αντλίας καυσίμου και την επακόλουθη διαρροή καυσίμου, η οποία μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο πυρκαγιάς.

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

ΑΝΑΚΛΗΣΗ MAZDA CX 7

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda CX-7 και CX-9.

Η ανάκληση αφορά σε 1.878 οχήματα στην ελληνική αγορά, με εύρος αριθμών πλαισίου και ημερομηνίες παραγωγής ως ακολούθως:



JMZ ER**** ** 100107 – 251684, από 8 Μαΐου 2007 έως 7 Αυγούστου 2012


JMZ TB**** ** 100780 – 400924, από 28 Ιουλίου 2008 έως 6 Ιανουαρίου 2014


JM7 TB**** ** 104264 – 207418, από 1 Φεβρουαρίου 2008 έως 21 Απριλίου 2010.


Σε ορισμένα οχήματα CX-7 και CX-9, είναι πιθανό το νερό να μπορεί να εισέλθει στο πρόσθιο τμήμα σφαιρικής άρθρωσης του μπροστινού βραχίονα ανάρτησης κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Η οδήγηση σε αλατισμένους δρόμους κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου μπορεί να οδηγήσει στην εισροή αλμυρού νερού στην σφαιρική άρθρωση, προκαλώντας διάβρωση, η οποία μπορεί να προκαλέσει χαλάρωση του σφαιρικού συνδέσμου στο εξάρτημα. Ως αποτέλεσμα της χαλαρότητας, μπορεί να εμφανιστεί ένας θόρυβος σαν κουδούνισμα στο σφαιρικό σύνδεσμο του κατώτερου βραχίονα ελέγχου. Μετά από εκτεταμένη λειτουργία σε τέτοιες συνθήκες, στη χειρότερη περίπτωση, ο σφαιροειδής σύνδεσμος και ο κάτω βραχίονας ελέγχου μπορεί να διαχωριστούν, προκαλώντας απώλεια του ελέγχου διεύθυνσης και αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης.


Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα.


Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση των αριστερών και δεξιών μπροστινών κάτω βραχιόνων ελέγχου του οχήματος, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

ΤΗΛ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΏΝ  2315525688  2381083088  6977586915

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Υπηρεσίες Επισκευής και Συντήρησης Mazda

Γιατί να επιλέξετε έναν Επίσημο Επισκευαστή Mazda για το service σας;


Στη Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας. Η πραγματοποίηση του service σε έναν Επίσημο Επισκευαστή Mazda σημαίνει, για εσάς, εγγυημένη και επαγγελματική εξυπηρέτηση σε ανταγωνιστικές τιμές. Για το αυτοκίνητό σας σημαίνει απόλαυση στην οδήγηση, αξιοπιστία, ασφάλεια και καλύτερη τιμή μεταπώλησης.

Διαφάνεια στην τιμολόγηση


Πριν από οποιοδήποτε service, ο τεχνικός μας σύμβουλος θα σας ενημερώσει αναλυτικά για το σύνολο των εργασιών –έτσι ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις, καθώς θα γνωρίζετε εκ των προτέρων το κόστος– συμπεριλαμβανομένων των ανταλλακτικών, λιπαντικών, υγρών και του Φ.Π.Α. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα ενημερωθείτε, επίσης, για τυχόν ανάγκες επισκευής και συντήρησης που μπορεί να προκύψουν στο μέλλον.

Εκπαίδευση και εξοπλισμός


Οι τεχνικοί της Mazda εκπαιδεύονται τακτικά στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες ώστε να επιτυγχάνουν αποτελεσματική συντήρηση και διάγνωση για κάθε περίπτωση και, παράλληλα, επενδύουν σε ειδικά εργαλεία και διαγνωστικό εξοπλισμό. Αποτελεί δέσμευση όλων των τεχνικών της Mazda να ενημερώνονται συνεχώς μέσω των ηλεκτρονικών συστημάτων τεχνικών πληροφοριών μας, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας.

Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης (DSR)


Όλες οι πραγματοποιημένες εργασίες συντήρησης σε έναν Επίσημο Επισκευαστή βρίσκονται αποθηκευμένες με ασφάλεια στο κεντρικό Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης της Mazda. Το Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης προσφέρει ασφάλεια απέναντι σε παραποιημένα αρχεία, ενισχύει την αξία μεταπώλησης και, κυρίως, διασφαλίζει ότι έχετε το πλήρες ιστορικό συντήρησης του οχήματός σας, εύκολα και γρήγορα.

Mazda service σύμφωνα με το πρόγραμμά σας


Για το επόμενο service που θέλετε να πραγματοποιήσετε, οι Επίσημοι Επισκευαστές Mazda θα φροντίσουν να γίνει –βάσει του προγράμματός σας– όποτε σας εξυπηρετεί, χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή.

Αυτό είναι για εμάς ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση. Δεν συμφωνείτε;

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Η Toyota και η Mazda κατασκευάζουν εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ

Η Toyota και η Mazda θα κατασκευάσουν από κοινού εργοστάσιο που θα κοστίσει 1,6 δισ. δολάρια στην Αλαμπάμα
Η Toyota και η Mazda επιβεβαίωσαν την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2017, ότι θα κατασκευάσουν από κοινού εργοστάσιο που θα κοστίσει 1,6 δισ. δολάρια στην Αλαμπάμα, το οποίο θα απασχολεί μέχρι και 4.000 εργαζόμενους, μία κίνηση που θα ευχαριστήσει τον πρόεδρο των ΗΠΑ Donald Trump που θέλει οι αυτοκινητοβιομηχανίες να επεκτείνουν την παραγωγή τους στη χώρα.
Ο πρόεδρος της Toyota Akio Toyoda και ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda Masamichi Kogai εμφανίστηκαν μαζί με τον Κυβερνήτη της Αλαμπάμα Kay Ivey στο Μοντγκόμερι σε εκδήλωση που επιβεβαίωσε την απόφαση, όπως ανέφεραν οι εταιρείες.

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Μazda: O Wankel επιστρέφει

ο 2019 θα επανέλθει στην παραγωγή ο περίφημος περιστροφικός κινητήρας Wankel της Mazda, έχοντας βέβαια έναν διαφορετικό ρόλο σε σχέση με το παρελθόν, όπως επιβεβαίωσε επίσημα ο Υπεύθυνος Κινητήρων της ιαπωνικής φίρμας.

Ο κ. Mitsuo Hitomi λοιπόν, μιλώντας στο βρετανικό Autocar αποκάλυψε ότι ο Wankel θα επιστρέψει στην εταιρεία, όχι όμως παίζοντας το ρόλο του βασικού κινητήρα ενός νέου μοντέλου, αλλά ως ένα μοτέρ που θα χρησιμοποιείται για να παράγει ενέργεια και να φορτίζει τις μπαταρίες ενός ηλεκτρικού μοντέλου, αυξάνοντας την αυτονομία του. Μάλιστα ο κ. Hitomi τόνισε ότι η Mazda επέλεξε τον Wankel για αυτό το ρόλο όχι για λόγους κατανάλωσης σε σχέση με έναν «συμβατικό» βενζινοκινητήρα (δεν είναι πιο οικονομικός), αλλά κυρίως για το γεγονός ότι είναι πολύ πιο ήσυχος στη λειτουργία του σε σχέση με έναν αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης.


Σε ό,τι αφορά τώρα στο εάν θα δούμε κάποιον Wankel στο μέλλον ως το κύριο μοτέρ ενός μοντέλου της Mazda, ο κ. Hitomi αποκάλυψε ότι όντως η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει έναν νέο Wankel για αυτό το ρόλο, όμως προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί το πότε θα μπει στην παραγωγή και σε ποιο μελλοντικό μοντέλο της φίρμας. Να θυμίσουμε ότι η τελευταία χρονιά που υπήρξε μοντέλο της Mazda με κινητήρα Wankel στην αγορά ήταν το 2012, όταν και σταμάτησε η παραγωγή του RX-8. Το 2015 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, η Mazda είχε επανέλθει με το πρωτότυπο RX-Vision των φωτογραφιών μας, που διέθετε μια νέα γενιά Wankel (Skyactiv-R) για την κίνησή του, όμως έκτοτε δεν έχει προχωρήσει στην παραγωγή κάποιου μοντέλου με το μοτέρ αυτό.
πηγη: protothema.gr

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Από το 2035 όλα τα αυτοκίνητα Mazda θα είναι ηλεκτρικά

Το μέλλον της Mazda αναπόφευκτα είναι ηλεκτρικό. Μάλιστα στο πλαίσιο του Global Tech Forum που έγινε στη Φρανκφούρτη λίγες ημέρες πριν τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου, τέθηκε και σχετικό χρονοδιάγραμμα. Αυτό θέλει όλα τα μοντέλα στη γκάμα της μάρκας, να φέρουν το 2035 ηλεκτρική τεχνολογία.   
Λίγο μακριά θα μας πείτε,

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Το “ηλεκτρικό” μέλλον του Wankel

Τελικά φαίνεται ότι ο περίφημος περιστροφικός κινητήρας Wankel δεν θα ξεφύγει από την ηλεκτρική επέλαση του άμεσου μέλλοντος, αφού η Mazda σχεδιάζει να τον επαναφέρει στην παραγωγή, αυτή τη φορά όμως μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα.


Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της φίρμας σε διεθνή Μέσα Ενημέρωσης είναι πολύ πιθανό στο πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας να υπάρχει και ένας νέος βενζινοκινητήρας Wankel. Εφόσον αυτό επιβεβαιωθεί και στην πράξη, το νέο ηλεκτρικό της Mazda θα κινείται από τον ηλεκτροκινητήρα, με τον Wankel να παίζει το ρόλο του φορτιστή των μπαταριών, παρέχοντας έξτρα ενέργεια και αυτονομία, χωρίς να στέλνει δύναμη στους τροχούς του αυτοκινήτου.

Σε ό,τι αφορά στο νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda, αυτό αναμένεται να τοποθετηθεί στη μικρή ή μικρομεσαία κατηγορία αυτοκινήτων. Η παρουσίασή του θα γίνει το 2019 και, σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, θα είναι ο προπομπός μιας σειράς νέων ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων που θα μας φέρει η Mazda από το 2021 και μετά.
Kώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)

Toyota & Mazda επεκτείνουν τη συνεργασία τους

H Toyota και η Mazda ανακοίνωσαν τη δημιουργία μιας νέας συνεργασίας, που περιλαμβάνει την κοινή εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συστημάτων ασφαλείας, αλλά και την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στις Η.Π.Α.

Το νέο εργοστάσιο των Toyota και Mazda στις Η.Π.Α. θα έχει κόστος 1,6 δις. δολάρια, δυνατότητα ετήσιας παραγωγής 300.000 αυτοκινήτων, ενώ θα δημιουργήσει 4.000 νέες θέσεις εργασίας. Από την πλευρά της Toyota εκεί θα κατασκευάζεται από το 2021 η νέα Corolla, ενώ η Mazda θα κατασκευάζει ένα ή περισσότερα SUV, χωρίς προς το παρόν να κατονομάζεται ποιο/α θα είναι αυτό/ά.

Παράλληλα, στη νέα συμφωνία περιλαμβάνεται και η κοινή εξέλιξη νέων ηλεκτρικών οχημάτων, συστημάτων ασφαλείας και συνδεσιμότητας, ενώ θα εξεταστεί και τυχόν ανταλλαγή προϊόντων σε παγκόσμια βάση.

 Επιπλέον των παραπάνω η Toyota θα αποκτήσει 31.928.500 μετοχές της Mazda που αντιπροσωπεύουν το 5,05% της εταιρείας, ενώ η Mazda θα αποκτήσει αντίστοιχης αξίας μετοχές της Toyota, που αντιπροσωπεύουν το 0,25% της.

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Το πρώτο μουσείο της Mazda στην Ευρώπη

Το πρώτο μουσείο της Mazda στην Ευρώπη και το μοναδικό εκτός Ιαπωνίας, άνοιξε τις πύλες του στις 13 Μαΐου στο Augsburg της Γερμανίας, ζωντανεύοντας έτσι την ιδιαίτερη ιστορία του μη συμβατικού κατασκευαστή αυτοκινήτων από την Χιροσίμα.













Το Μουσείο Αυτοκίνητων Frey (Mazda Classic) αποτελεί έργο του τοπικού dealer Auto Frey, που με την βοήθεια της Mazda Γερμανίας, κατάφεραν να μαζέψουν μοντέλα από διάφορες περιόδους της 100νταετούς ιστορίας της Ιαπωνικής εταιρείας.
Το κεντρικό τμήμα του μουσείου διαθέτει 45 μοντέλα, με αρκετά από αυτά να είναι αυτοκίνητα που πωλούνταν στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά και μερικά σπάνια από άλλες αγορές του πλανήτη.
 VIDEO  https://www.youtube.com/watch?v=edWv4ZS8CrE   https://www.youtube.com/watch?v=edWv4ZS8CrE

Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το AdBlue στα diesel

Στην προσπάθειά τους να περιορίσουν τους ρύπους των diesel στην Ευρώπη και κυρίως, των επιβλαβών οξειδίων του αζώτου (NOx), οι κατασκευαστές έχουν οδηγηθεί στη λύση του AdBlue, ενός υδατικού διαλύματος που μειώνει δραστικά ταNOx των diesel. Παρακάτω, μπορείτε να μάθετε τα πάντα για το AdBlue.
Τι είναι το AdBlue;
Το AdBlue είναι ένα υδατικό διάλυμα που αποτελείται από 32,5% ουρία υψηλής καθαρότητας και 67,5% απιονισμένο νερό (σύμφωνα με το πρότυπο ISO 22241). Χρησιμοποιείται σε βαρέα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με την τεχνολογία SCR όπως φορτηγά, λεωφορεία, απορριμματοφόρα και από τον Σεπτέμβριο του 2014 και σε ορισμένα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα.
Ποια είναι η χρήση του AdBlue;

Η Γερμανία ζητά την ανάκληση 12 εκατ. diesel για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων τους!

Μια τεραστίων διαστάσεων ανάκληση 12 εκατομμυρίων diesel αυτοκινήτων Euro 3Euro 4 και Euro 5 ζήτησε η γερμανική κυβέρνηση τη Δευτέρα από όλους τους κατασκευαστές στη Γερμανία, ώστε να μειωθούν δραστικά οι εκπομπές NOx όλων αυτών των μοντέλων.
Πιο συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το Reuters, εν όψει τον εκλογών στη Γερμανία στις 24 Σεπτεμβρίου, η τωρινή κυβέρνηση της Άνγκελα Μέρκελ θέλει να λύσει οριστικά το πρόβλημα με τους αυξημένους ρύπους NOx των παλαιότερων diesel και έτσι, ζήτησε από τους κατασκευαστές να πραγματοποιήσουν ανάκληση για το θέμα.
Σύμφωνα πάντα με το Reuters, στην ανάκληση αυτή θα πρέπει να γίνουν επεμβάσεις στους «εγκεφάλους» των diesel κινητήρων, που θα εξασφαλίσουν ότι οι εκπομπές NOx θα μειωθούν δραστικά (περί το 25%).
Το τεράστιο κόστος της ανάκλησης αυτής που μπορεί να κυμανθεί μεταξύ 1,5 και 2,5 δις. ευρώ, η γερμανική κυβέρνηση απαίτησε να το επωμιστούν οι κατασκευαστές και ήδη ζήτησε από τους επίσημους Συνδέσμους τους (VDA και VDIK) να υπάρξει μια τελική λύση πριν τις εκλογές του Σεπτεμβρίου.
πηγη:autogreeknews