Το MX-5 Speedster Concept είχε κάνει ντεμπούτο πέρσι στην έκθεση SEMA, αλλά φέτος επιστρέφει στο προσκήνιο μέσω της παρουσίας του στο περίπτερο της Mazda στο Σικάγο.
Το πρωτότυπο είναι ελαφρύτερο κατά 113 κιλά από το MX-5 παραγωγής, ζυγίζοντας μόλις 943 κιλά. Βλέπετε, το παρμπρίζ απλά δεν υπάρχει (έχει τοποθετηθεί ένα μικροσκοπικών διαστάσεων), ενώ τα περισσότερα μέρη έχουν αλλαχτεί από ανθρακονημάτινα.
Οι πόρτες είναι και αυτές carbon, όπως και τα καθίσματα στο εσωτερικό. Η ανάρτηση είναι με ρυθμιζόμενα coilovers από την K&W. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο εργοστασιακός κινητήρας, ο οποίος όμως έχει σαφώς ευκολότερη δουλειά, μιας και έχει να κινήσει ένα ελαφρύτερο αμάξωμα.
Μήπως τελικά οι άνθρωποι της Mazda έχουν κάτι στο μυαλό τους και γι αυτό επανεμφανίζουν το πρωτότυπό τους; Μήπως θα είχε νόημα μια έκδοση (περιορισμένης) παραγωγής του MX-5 Speedster, για όσους θέλουν ένα μοναδικό go-kart; Το μέλλον θα δείξει…
πηγη:autotriti
Το πρωτότυπο είναι ελαφρύτερο κατά 113 κιλά από το MX-5 παραγωγής, ζυγίζοντας μόλις 943 κιλά. Βλέπετε, το παρμπρίζ απλά δεν υπάρχει (έχει τοποθετηθεί ένα μικροσκοπικών διαστάσεων), ενώ τα περισσότερα μέρη έχουν αλλαχτεί από ανθρακονημάτινα.
Οι πόρτες είναι και αυτές carbon, όπως και τα καθίσματα στο εσωτερικό. Η ανάρτηση είναι με ρυθμιζόμενα coilovers από την K&W. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο εργοστασιακός κινητήρας, ο οποίος όμως έχει σαφώς ευκολότερη δουλειά, μιας και έχει να κινήσει ένα ελαφρύτερο αμάξωμα.
Μήπως τελικά οι άνθρωποι της Mazda έχουν κάτι στο μυαλό τους και γι αυτό επανεμφανίζουν το πρωτότυπό τους; Μήπως θα είχε νόημα μια έκδοση (περιορισμένης) παραγωγής του MX-5 Speedster, για όσους θέλουν ένα μοναδικό go-kart; Το μέλλον θα δείξει…
πηγη:autotriti
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου