Πολλές περιπτώσεις έχουν καταστρέψει τα μοτέρ τους από κακή
επιλογή λαδιού ή πλημμελή συντήρηση.
1.Η αλλαγή των λαδιών πρέπει να γίνετε ανά 5000 χιλιόμετρα.
Απαγορεύονται τα συνθετικά εκτός αν είναι ειδικά για
περιστροφικούς κινητήρες όπως, για παράδειγμα, τα DEXELIA original MAZDA ,
2. Το RX-8 δεν πρέπει να το σβήνεις πριν ζεσταθεί
καλά ο κινητήρας.
Αν το σβήσεις κρύο, το περισσευούμενο καύσιμο ''κάθεται''
μαζί με το λάδι στο θάλαμο του κινητήρα
προκαλώντας βραχυκύκλωμα στα μπουζί
.
3. Να κοιτάζεις αν παίρνει εύκολα ''μπροστά''.
Αν ζορίζεται τότε ενδεχομένως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
4. Στη βόλτα προσπάθησε να ελέγξεις τη γραμμική λειτουργία του κινητήρα.
4. Στη βόλτα προσπάθησε να ελέγξεις τη γραμμική λειτουργία του κινητήρα.
Αν παρατηρήσεις αρρυθμίες ή σπασμωδικά «κοψίματα» πρέπει να
πας για έλεγχο
5. Ο Wankel θέλει καλή προθέρμανση.
6. Σβήνεις πάντα με ξερογκαζιά
7. H σωστή συντήρηση περιλαμβάνει τη μίξη με βενζινολαδο ,
ιδανική αναλογία να είναι 100ml ανά 100 λίτρα βενζίνης
Σημεία που πάσχουν είναι: οι
πολλαπλασιαστές, τα μπουζί, τα μπουζο
καλώδια, η αντλία βενζίνης, οι
καταλύτες , η
μίζα και η αντικατάστασή τους είναι απαραίτητη, η φίσα του τιμονιού γιατί
συχνά οξειδώνεται με το χρόνο.
Η μέση κατανάλωση με βενζίνη αγγίζει τα 15
lt/100 km =0,21€ το χιλιόμετρο
Η μέση κατανάλωση με υγραέριο αγγίζει τα 15 lt/100
km =0,10€ το χιλιόμετρο +0.03 βενζίνη = 0,13€
ΠΗΓΗ: ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 2315 525 688
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου