Είναι πραγματικά κρίμα που η Mazda
έχει αναστείλει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της στην Ελλάδα. Η
ιαπωνική μάρκα διαθέτει στην Ευρώπη μία πλήρως ανανεωμένη γκάμα
μοντέλων, σε αρκετές δημοφιλείς κατηγορίες, όπως τα Mazda2, Mazda3, CX-3, MX-5 κ.α.
Τελευταία προσθήκη το
Mazda6, διαθέσιμο από το προσεχές φθινόπωρο σε sedan και station wagon αμάξωμα.
Το ανανεωμένο μεσαίο οικογενειακό εφοδιάζεται (όπως και το Mazda3) με
το G-Vectoring Control (GVC), το οποίο κατανέμει τη ροπή σε κάθε τροχό
ανάλογα με την κατεύθυνση που δίνει ο οδηγός μέσω του τιμονιού. Έτσι
αυξάνονται τα όρια πρόσφυσης και το αυτοκίνητο αντιδρά πιο γρήγορα στις
εντολές του οδηγού, στις στροφές, σε απότομους ελιγμούς, σε γλιστερό
έδαφος (βροχή ή χιόνι). Το σύστημα κατανομής της ροπής θα μπορεί να
συνδυαστεί με κάθε κινητήρα SKYACTIV και το πλαίσιο SKYACTIV-Chassis.
Στη γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου Mazda6 περιλαμβάνονται τρεις
βενζινοκινητήρες SKYACTIV-G (2.0 με 145 ή 165 ίππους και 2.5 με 192
ίππους) και δύο diesel SKYACTIV-D (2.2 με 150 ή 175 PS). Οι
πετρελαιοκινητήρες έχουν δεχτεί επεμβάσεις προκειμένου να περιοριστεί ο
θόρυβος κατά τη λειτουργία τους, ενώ ταυτόχρονα να αυξηθεί η απόκριση
στο γκάζι.
Η Mazda κάνει χρήση πιο αποτελεσματικών ηχομονωτικών υλικών
προκειμένου να επικρατεί ησυχία στην καμπίνα των επιβατών, εκεί όπου
έχει τοποθετηθεί νέο τιμόνι, σύστημα head-up display και νέος πίνακας
οργάνων με οθόνη TFT LCD.
www.e-autoparts.gr
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ