Τo Mazda CX-3 είναι ο τελευταίος μιας ολόκληρης σειράς από
ανταγωνιστές του Nissan Juke, καθώς όλο και περισσότεροι κατασκευαστές σπεύδουν να
παρουσιάσουν μοντέλα στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών crossover.
Η Mazda φέρθηκε έξυπνα
βασίζοντας το CX-3 στο νέο
Mazda2
(αν και είναι ψηλότερο, μακρύτερο και σημαντικά ακριβότερο) διότι έτσι κατάφερε
να βγάλει το αυτοκίνητο στην αγορά
σχετικά σύντομα – πιο
σύντομα, οφείλουμε να πούμε, από οποιαδήποτε μάρκα του Group VW.
Όμως, η
τιμή του CX-3 είναι
ένα σκαλί πάνω
από των περισσότερων μικρών crossover. Ακόμη και η
φθηνότερη έκδοση
στην Ευρώπη –η προσθιοκίνητη, 2λιτρη βενζίνης με τους 120 PS– κοστίζει αρκετά,
ενώ η
ακριβότερη, με τον ντίζελ των 105 PS και το αυτόματο
κιβώτιο, ξεφεύγει εντελώς.
Στην πραγματικότητα, η Mazda βλέπει το CX-3 και ως ανταγωνιστή της
επόμενης
γενιάς των μικρών crossover (βλ. μοντέλα του
Group VW)
οπότε κάνει τα πάντα ώστε καμία έκδοσή του να
μη δείχνει «βασική».
Η
φθηνότερη, η
SE, έχει στάνταρ air-condition,
σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7
ιντσών, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες,
και αλουμινένιες ζάντες 16
ιντσών. Το
επόμενο επίπεδο εξοπλισμού,
το
SE-L, έχει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό, πίσω παρκοραντάρ,
θερμαινόμενα καθίσματα και καθαριστήρες με αισθητήρα βροχής.
Πώς είναι στην οδήγηση;
Το CX-3 δείχνει
αρκετά συμβατικό στην οδήγηση – πράγμα
όχι
κακό, αφού τα περισσότερα μικρά crossover ούτε αυτό δεν προσφέρουν. Η
ρύθμιση της
ανάρτησης είναι σίγουρα
σφιχτή,
«διαβάζοντας» τις λακκούβες και τους αρμούς των γεφυρών και στέλνοντας τον
κραδασμό
στην καμπίνα. Όμως το
αντιστάθμισμα είναι ο
έλεγχος
του αμαξώματος, που είναι
καλύτερος από ό,τι
περιμένεις από ένα αυτοκίνητο του είδους.
Τα
χειριστήρια έχουν επίσης
στιβαρή
αίσθηση.