SERVICE ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

H εταιρία ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA,εκτός των γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ, είναι σε θέση να σας προσφέρει υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης,

Στη ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας.

Τηλεφωνήστε σήμερα στο 2381083088, 2381089388
ή στο manologloumazda@gmail.com

Υπηρεσίες Επισκευής και Συντήρησης Mazda

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Υπηρεσίες Επισκευής και Συντήρησης Mazda

Γιατί να επιλέξετε έναν Επίσημο Επισκευαστή Mazda για το service σας;


Στη Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας. Η πραγματοποίηση του service σε έναν Επίσημο Επισκευαστή Mazda σημαίνει, για εσάς, εγγυημένη και επαγγελματική εξυπηρέτηση σε ανταγωνιστικές τιμές. Για το αυτοκίνητό σας σημαίνει απόλαυση στην οδήγηση, αξιοπιστία, ασφάλεια και καλύτερη τιμή μεταπώλησης.

Διαφάνεια στην τιμολόγηση


Πριν από οποιοδήποτε service, ο τεχνικός μας σύμβουλος θα σας ενημερώσει αναλυτικά για το σύνολο των εργασιών –έτσι ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις, καθώς θα γνωρίζετε εκ των προτέρων το κόστος– συμπεριλαμβανομένων των ανταλλακτικών, λιπαντικών, υγρών και του Φ.Π.Α. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα ενημερωθείτε, επίσης, για τυχόν ανάγκες επισκευής και συντήρησης που μπορεί να προκύψουν στο μέλλον.

Εκπαίδευση και εξοπλισμός


Οι τεχνικοί της Mazda εκπαιδεύονται τακτικά στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες ώστε να επιτυγχάνουν αποτελεσματική συντήρηση και διάγνωση για κάθε περίπτωση και, παράλληλα, επενδύουν σε ειδικά εργαλεία και διαγνωστικό εξοπλισμό. Αποτελεί δέσμευση όλων των τεχνικών της Mazda να ενημερώνονται συνεχώς μέσω των ηλεκτρονικών συστημάτων τεχνικών πληροφοριών μας, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας.

Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης (DSR)


Όλες οι πραγματοποιημένες εργασίες συντήρησης σε έναν Επίσημο Επισκευαστή βρίσκονται αποθηκευμένες με ασφάλεια στο κεντρικό Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης της Mazda. Το Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης προσφέρει ασφάλεια απέναντι σε παραποιημένα αρχεία, ενισχύει την αξία μεταπώλησης και, κυρίως, διασφαλίζει ότι έχετε το πλήρες ιστορικό συντήρησης του οχήματός σας, εύκολα και γρήγορα.

Mazda service σύμφωνα με το πρόγραμμά σας


Για το επόμενο service που θέλετε να πραγματοποιήσετε, οι Επίσημοι Επισκευαστές Mazda θα φροντίσουν να γίνει –βάσει του προγράμματός σας– όποτε σας εξυπηρετεί, χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή.

Αυτό είναι για εμάς ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση. Δεν συμφωνείτε;

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Η Toyota και η Mazda κατασκευάζουν εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ

Η Toyota και η Mazda θα κατασκευάσουν από κοινού εργοστάσιο που θα κοστίσει 1,6 δισ. δολάρια στην Αλαμπάμα
Η Toyota και η Mazda επιβεβαίωσαν την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2017, ότι θα κατασκευάσουν από κοινού εργοστάσιο που θα κοστίσει 1,6 δισ. δολάρια στην Αλαμπάμα, το οποίο θα απασχολεί μέχρι και 4.000 εργαζόμενους, μία κίνηση που θα ευχαριστήσει τον πρόεδρο των ΗΠΑ Donald Trump που θέλει οι αυτοκινητοβιομηχανίες να επεκτείνουν την παραγωγή τους στη χώρα.
Ο πρόεδρος της Toyota Akio Toyoda και ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda Masamichi Kogai εμφανίστηκαν μαζί με τον Κυβερνήτη της Αλαμπάμα Kay Ivey στο Μοντγκόμερι σε εκδήλωση που επιβεβαίωσε την απόφαση, όπως ανέφεραν οι εταιρείες.

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Μazda: O Wankel επιστρέφει

ο 2019 θα επανέλθει στην παραγωγή ο περίφημος περιστροφικός κινητήρας Wankel της Mazda, έχοντας βέβαια έναν διαφορετικό ρόλο σε σχέση με το παρελθόν, όπως επιβεβαίωσε επίσημα ο Υπεύθυνος Κινητήρων της ιαπωνικής φίρμας.

Ο κ. Mitsuo Hitomi λοιπόν, μιλώντας στο βρετανικό Autocar αποκάλυψε ότι ο Wankel θα επιστρέψει στην εταιρεία, όχι όμως παίζοντας το ρόλο του βασικού κινητήρα ενός νέου μοντέλου, αλλά ως ένα μοτέρ που θα χρησιμοποιείται για να παράγει ενέργεια και να φορτίζει τις μπαταρίες ενός ηλεκτρικού μοντέλου, αυξάνοντας την αυτονομία του. Μάλιστα ο κ. Hitomi τόνισε ότι η Mazda επέλεξε τον Wankel για αυτό το ρόλο όχι για λόγους κατανάλωσης σε σχέση με έναν «συμβατικό» βενζινοκινητήρα (δεν είναι πιο οικονομικός), αλλά κυρίως για το γεγονός ότι είναι πολύ πιο ήσυχος στη λειτουργία του σε σχέση με έναν αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης.


Σε ό,τι αφορά τώρα στο εάν θα δούμε κάποιον Wankel στο μέλλον ως το κύριο μοτέρ ενός μοντέλου της Mazda, ο κ. Hitomi αποκάλυψε ότι όντως η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει έναν νέο Wankel για αυτό το ρόλο, όμως προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί το πότε θα μπει στην παραγωγή και σε ποιο μελλοντικό μοντέλο της φίρμας. Να θυμίσουμε ότι η τελευταία χρονιά που υπήρξε μοντέλο της Mazda με κινητήρα Wankel στην αγορά ήταν το 2012, όταν και σταμάτησε η παραγωγή του RX-8. Το 2015 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, η Mazda είχε επανέλθει με το πρωτότυπο RX-Vision των φωτογραφιών μας, που διέθετε μια νέα γενιά Wankel (Skyactiv-R) για την κίνησή του, όμως έκτοτε δεν έχει προχωρήσει στην παραγωγή κάποιου μοντέλου με το μοτέρ αυτό.
πηγη: protothema.gr

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Από το 2035 όλα τα αυτοκίνητα Mazda θα είναι ηλεκτρικά

Το μέλλον της Mazda αναπόφευκτα είναι ηλεκτρικό. Μάλιστα στο πλαίσιο του Global Tech Forum που έγινε στη Φρανκφούρτη λίγες ημέρες πριν τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου, τέθηκε και σχετικό χρονοδιάγραμμα. Αυτό θέλει όλα τα μοντέλα στη γκάμα της μάρκας, να φέρουν το 2035 ηλεκτρική τεχνολογία.   
Λίγο μακριά θα μας πείτε,

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Το “ηλεκτρικό” μέλλον του Wankel

Τελικά φαίνεται ότι ο περίφημος περιστροφικός κινητήρας Wankel δεν θα ξεφύγει από την ηλεκτρική επέλαση του άμεσου μέλλοντος, αφού η Mazda σχεδιάζει να τον επαναφέρει στην παραγωγή, αυτή τη φορά όμως μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα.


Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της φίρμας σε διεθνή Μέσα Ενημέρωσης είναι πολύ πιθανό στο πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας να υπάρχει και ένας νέος βενζινοκινητήρας Wankel. Εφόσον αυτό επιβεβαιωθεί και στην πράξη, το νέο ηλεκτρικό της Mazda θα κινείται από τον ηλεκτροκινητήρα, με τον Wankel να παίζει το ρόλο του φορτιστή των μπαταριών, παρέχοντας έξτρα ενέργεια και αυτονομία, χωρίς να στέλνει δύναμη στους τροχούς του αυτοκινήτου.

Σε ό,τι αφορά στο νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda, αυτό αναμένεται να τοποθετηθεί στη μικρή ή μικρομεσαία κατηγορία αυτοκινήτων. Η παρουσίασή του θα γίνει το 2019 και, σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, θα είναι ο προπομπός μιας σειράς νέων ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων που θα μας φέρει η Mazda από το 2021 και μετά.
Kώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)

Toyota & Mazda επεκτείνουν τη συνεργασία τους

H Toyota και η Mazda ανακοίνωσαν τη δημιουργία μιας νέας συνεργασίας, που περιλαμβάνει την κοινή εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συστημάτων ασφαλείας, αλλά και την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στις Η.Π.Α.

Το νέο εργοστάσιο των Toyota και Mazda στις Η.Π.Α. θα έχει κόστος 1,6 δις. δολάρια, δυνατότητα ετήσιας παραγωγής 300.000 αυτοκινήτων, ενώ θα δημιουργήσει 4.000 νέες θέσεις εργασίας. Από την πλευρά της Toyota εκεί θα κατασκευάζεται από το 2021 η νέα Corolla, ενώ η Mazda θα κατασκευάζει ένα ή περισσότερα SUV, χωρίς προς το παρόν να κατονομάζεται ποιο/α θα είναι αυτό/ά.

Παράλληλα, στη νέα συμφωνία περιλαμβάνεται και η κοινή εξέλιξη νέων ηλεκτρικών οχημάτων, συστημάτων ασφαλείας και συνδεσιμότητας, ενώ θα εξεταστεί και τυχόν ανταλλαγή προϊόντων σε παγκόσμια βάση.

 Επιπλέον των παραπάνω η Toyota θα αποκτήσει 31.928.500 μετοχές της Mazda που αντιπροσωπεύουν το 5,05% της εταιρείας, ενώ η Mazda θα αποκτήσει αντίστοιχης αξίας μετοχές της Toyota, που αντιπροσωπεύουν το 0,25% της.

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Το πρώτο μουσείο της Mazda στην Ευρώπη

Το πρώτο μουσείο της Mazda στην Ευρώπη και το μοναδικό εκτός Ιαπωνίας, άνοιξε τις πύλες του στις 13 Μαΐου στο Augsburg της Γερμανίας, ζωντανεύοντας έτσι την ιδιαίτερη ιστορία του μη συμβατικού κατασκευαστή αυτοκινήτων από την Χιροσίμα.













Το Μουσείο Αυτοκίνητων Frey (Mazda Classic) αποτελεί έργο του τοπικού dealer Auto Frey, που με την βοήθεια της Mazda Γερμανίας, κατάφεραν να μαζέψουν μοντέλα από διάφορες περιόδους της 100νταετούς ιστορίας της Ιαπωνικής εταιρείας.
Το κεντρικό τμήμα του μουσείου διαθέτει 45 μοντέλα, με αρκετά από αυτά να είναι αυτοκίνητα που πωλούνταν στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά και μερικά σπάνια από άλλες αγορές του πλανήτη.
 VIDEO  https://www.youtube.com/watch?v=edWv4ZS8CrE   https://www.youtube.com/watch?v=edWv4ZS8CrE

Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το AdBlue στα diesel

Στην προσπάθειά τους να περιορίσουν τους ρύπους των diesel στην Ευρώπη και κυρίως, των επιβλαβών οξειδίων του αζώτου (NOx), οι κατασκευαστές έχουν οδηγηθεί στη λύση του AdBlue, ενός υδατικού διαλύματος που μειώνει δραστικά ταNOx των diesel. Παρακάτω, μπορείτε να μάθετε τα πάντα για το AdBlue.
Τι είναι το AdBlue;
Το AdBlue είναι ένα υδατικό διάλυμα που αποτελείται από 32,5% ουρία υψηλής καθαρότητας και 67,5% απιονισμένο νερό (σύμφωνα με το πρότυπο ISO 22241). Χρησιμοποιείται σε βαρέα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με την τεχνολογία SCR όπως φορτηγά, λεωφορεία, απορριμματοφόρα και από τον Σεπτέμβριο του 2014 και σε ορισμένα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα.
Ποια είναι η χρήση του AdBlue;

Η Γερμανία ζητά την ανάκληση 12 εκατ. diesel για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων τους!

Μια τεραστίων διαστάσεων ανάκληση 12 εκατομμυρίων diesel αυτοκινήτων Euro 3Euro 4 και Euro 5 ζήτησε η γερμανική κυβέρνηση τη Δευτέρα από όλους τους κατασκευαστές στη Γερμανία, ώστε να μειωθούν δραστικά οι εκπομπές NOx όλων αυτών των μοντέλων.
Πιο συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το Reuters, εν όψει τον εκλογών στη Γερμανία στις 24 Σεπτεμβρίου, η τωρινή κυβέρνηση της Άνγκελα Μέρκελ θέλει να λύσει οριστικά το πρόβλημα με τους αυξημένους ρύπους NOx των παλαιότερων diesel και έτσι, ζήτησε από τους κατασκευαστές να πραγματοποιήσουν ανάκληση για το θέμα.
Σύμφωνα πάντα με το Reuters, στην ανάκληση αυτή θα πρέπει να γίνουν επεμβάσεις στους «εγκεφάλους» των diesel κινητήρων, που θα εξασφαλίσουν ότι οι εκπομπές NOx θα μειωθούν δραστικά (περί το 25%).
Το τεράστιο κόστος της ανάκλησης αυτής που μπορεί να κυμανθεί μεταξύ 1,5 και 2,5 δις. ευρώ, η γερμανική κυβέρνηση απαίτησε να το επωμιστούν οι κατασκευαστές και ήδη ζήτησε από τους επίσημους Συνδέσμους τους (VDA και VDIK) να υπάρξει μια τελική λύση πριν τις εκλογές του Σεπτεμβρίου.
πηγη:autogreeknews

Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Πώς η οικονομία καυσίμου Mazda CX-3 2017 συγκρίνεται με τους ανταγωνιστές;

Πώς η οικονομία καυσίμου Mazda CX-3 2017 συγκρίνεται με τους ανταγωνιστές;

Το 2017 Mazda CX-3 είναι εξαιρετικά αποδοτικό από πλευράς καυσίμου για ένα συμπαγές crossover.Αυτό το μοντέλο σάς εξοικονομεί σε ταξίδια την χαμηλοτερη καταναλωση με 29 πόλη / 34 αυτοκινητόδρομο mpg , αυτό το όχημα δεν θυσιάζει την οικονομία καυσίμου για το χώρο και το μέγεθος του φορτίου. Ο κινητήρας SKYACTIV® ξεχωρίζει το 2017 Mazda CX-3 από τα υπόλοιπα με την ανταγωνιστική απόδοση καυσίμου. Το 2017 Mazda CX-3 δεν φαίνεται απλώς καλό, αλλά έχει το μηχανικό πλεονέκτημα έναντι άλλων μοντέλων για να προχωρήσει μακρύτερα ενώ χρησιμοποιεί λιγότερα καύσιμα.
2017 Mazda CX-329 πόλη / 34 hwy mpg *
2017 Honda HR-V25 πόλη / 33 hwy mpg
2018 Toyota C-HR27 πόλη / 31 hwy mpg
2017 Γκολφ Volkswagen25 πόλη / 36 hwy mpg

Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Γνήσιο Λιπαντικό Mazda

Γνήσιο Λιπαντικό Mazda


Το Γνήσιο Λιπαντικό Mazda έχει ελεγχθεί ειδικά για τον αντίστοιχο κινητήρα ώστε να πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές και τα υψηλά πρότυπα ποιότητας της εταιρίας. Για το λόγο αυτό συνιστούμε πάντα τη χρήση Γνήσιου Λιπαντικού Mazda, το οποίο περιέχει ειδικά πρόσθετα για τη μείωση της τριβής που αποτελεί αιτία για την απώλεια ενέργειας και τη φθορά του κινητήρα. Η χρήση Γνήσιου Λιπαντικού Mazda αφενός προσφέρει οικονομία καυσίμου και χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2, αφετέρου διασφαλίζει την προστασία του κινητήρα και τις οδηγικές επιδόσεις Mazda. Ειδικότερα:

Για τα βενζινοκίνητα μοντέλα: Dexelia Genuine 5W-30, Dexelia 10W-40 (ο Επίσημος Επισκευαστής θα σας συμβουλεύσει για το κατάλληλο). Για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα: Dexelia Genuine 5W-30 DPF.

Επικοινωνήστε με την Μανώλογλου Mazda 2315 525 688


Για οποιοδήποτε ανταλλακτικό χρειάζεστε, απευθυνθείτε στον Επίσημο Επισκευαστή MAZDA-ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ   ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Ανακληση αυτοκινητων MAZDA

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda RX8 (SE) και BT50/B-Series.
Η ανάκληση αφορά 4.485 οχήματα, με αριθμούς πλαισίου και ημερομηνία παραγωγής:
·         RX8: JMZ SE**** ** 100089 – 150684, Φεβρουάριος 2003 έως Φεβρουάριος 2008
·         ΒΤ50: JMZ UN**** ** 341759 – 611069 και MM0 UN**** ** 342572 – 343449, 14 Ιανουαρίου 2004 έως 31 Αυγούστου 2006.
Στα επηρεαζόμενα οχήματα η πυκνότητα του υλικού στον πυροκροτητή της πλευράς του συνοδηγού για τον αερόσακο μπορεί να έχει αλλοιωθεί εξαιτίας της ακατάλληλης παραγωγής και τις συνθήκες αποθήκευσης. Κάτω από αυτές της συνθήκες ο αερόσακος του συνοδηγού δεν θα παρέχει την μεγίστη προστασία σε μετωπική πρόσκρουση.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως µέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει o σχετικός έλεγχος και αντικατάσταση του μηχανισμού ανάπτυξης του αεροσάκου του συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το 2315 525 688 το οποίο αναφέρεται στην   https://manologlou-mazda.blogspot.gr

Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ DEXELIA 5/W30 KAI 10/W40

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ DEXELIA 5/W30 KAI 10/W40

Tα γνήσια λιπαντικά MAZDA ταιριάζουν απόλυτα στις προδιαγραφές της μηχανής και της μετάδοσης του αυτοκίνητου σας, διασφαλίζοντας τη δική σας ασφάλεια και προστασία. 

Η γκάμα των γνήσιων λιπαντικών DEXELIA, εγκεκριμένη από την MAZDA Ιαπωνίας, έχει ελεγχθεί διεξοδικά για τη συμβατότητα με την τεχνολογία των κινητήρων της. Φέρει πιστοποιήσεις που βασίζονται στα αυστηρά πρότυπα της βιομηχανίας, 

Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Εγγύηση MAZDA στους διακόπτες εκκίνησης 323 - 323f - mx 3 ...


Σε ορισμένους διακόπτες ανάφλεξης των εξεταζόμενων οχημάτων, μπορεί να εφαρμοστεί υπερβολική ποσότητα λίπους κατά την παραγωγή του στα σημεία επαφής στο εσωτερικό του διακόπτη. Το γράσο μπορεί να ανθρακωθεί λόγω του θερμότητα από την εκφόρτωση τόξου που δημιουργείται κατά τη λειτουργία του διακόπτη με την πάροδο του χρόνου. Ο άνθρακας μπορεί να υπάρξει μεταξύ των σημείων επαφής (κινητή επαφή και σταθερή επαφή), μειώνοντας την απόδοση ηλεκτρικής μόνωσης στο εσωτερικό του διακόπτη. Εάν το όχημα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται με Σε τέτοια κατάσταση, τα σημεία επαφής μπορεί να γίνουν αγώγιμα, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2315525688 αν είστε κάτοχος ενός από τα παραπάνω μοντέλα και θα ελέγξουμε αν το αυτοκίνητο σας χρειάζεται επιδιόρθωση.

Η Mazda Motor Corporation παρακολουθεί μόνιμα την ποιότητα των οχημάτων της Mazda και μετά την πώληση από τα οχήματα. Αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε μια εκστρατεία ανάκλησης σε ορισμένα Mazda
οχήματα που απαριθμούνται κατωτέρω και παράγονται από το 1989 έως το 2002.
Είναι τα εξής μοντέλα

323 / 323F (BG, BA, BB, BC, CB)

626 / ΜΧ-6 (GE, GF)

121 (DB)

Demio (DW)

MX-3 (ΕΚ)

MPV (LV)

929 (HD)


Ακόμη υπάρχουν εγγυήσεις για όλα τα μοντέλα  της MAZDA (MAZDA 6 , MAZDA 2 , MAZDA 3 ,  MAZDA BT-50 , MAZDA B2500 , MAZDA MPV , MAZDA TRIBUTE  πληροφορ.  2315 525 688